Inloggen met eHerkenning werkgever

Vanaf 29 april 2025 kun je inloggen op Mijn Pensioenadministratie met eHerkenning. Dit wordt de nieuwe en veilige manier van inloggen. Tot 1 juli 2025 kun je ook nog met gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Daarna alleen nog maar met eHerkenning. Je hebt hiervoor eHerkenning met betrouwbaarheidsniveau 3 (EH3) nodig.

Heb je nog geen eHerkenning? Vraag deze dan snel aan.

Je vraagt eHerkenning niet aan bij StiPP, maar bij erkende leveranciers. Meer informatie hierover vind je op de website van eHerkenning. Let op dat je de juiste eHerkenning EH3 aanvraagt, er zijn namelijk twee opties. Een van die opties is alleen voor de Belastingdienst, deze moet je niet aanvragen. Wil je meer informatie over het aanvraagproces? Gebruik dan het stappenplan.

Werk je samen met een administratiekantoor?

Laat je een administratiekantoor of een andere organisatie maandelijks de gegevens naar StiPP sturen? Zorg er dan voor dat deze is gemachtigd binnen Mijn Pensioenadministratie. En dat zij ook een eigen eHerkenning hebben voor StiPP. Wil je weten hoe je een machtiging maakt? Gebruik dan het stappenplan machtiging invoeren op Mijn Pensioenadministratie.