Nieuws

StiPP terug naar reguliere betalingstermijn

Het coronavirus raakt ons nog steeds allemaal. Toch proberen we met zijn allen te werken richting het ‘nieuwe normaal’, zo ook bij StiPP. Dat betekent dat we vanaf de aanlevermaand juni weer terugkeren naar de reguliere betaaltermijn van 14 dagen.

Lukt het u echt niet om de factuur op tijd te betalen? Neem dan contact op met incasso@stippensioen.nl. Dan kijken wij wat we voor u kunnen doen.  

Lever uw werknemersgegevens aan zoals u gewend bent.

Het is belangrijk dat u de maandelijkse gegevens volledig en tijdig blijft aanleveren via een PDO-bestand. Zonder het aanleveren van deze gegevens kunnen wij namelijk de pensioenen van uw werknemers niet goed registreren. Uw werknemer bouwt dan geen pensioen op. Lever uw werknemersgegevens tijdig bij ons aan!

Veelgestelde vragen en contact

Wij hebben op onze website een aparte pagina ingericht waarop informatie te vinden is over de maatregelen van StiPP als gevolg van het coronavirus. Hierop staan ook de veelgestelde vragen.

Heeft u hulp nodig bij het aanleveren van de gegevens? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Terug naar nieuwsoverzicht