Chat
Op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur is de Klantenservice ook bereikbaar via chat. Zo krijgt u heel gemakkelijk en snel een antwoord op uw vraag. Om een chat te starten klikt u rechtsonder in beeld op het blauwe balkje ‘Stel uw vraag via chat’. Vervolgens vult u uw naam en in het kort uw vraag in. Daarna klikt u op ‘Start chatten’. Er wordt dan contact gezocht met een medewerker.
Ziet u geen blauwe balk rechts onder in beeld? Dan is er op dit moment helaas geen medewerker beschikbaar. Probeert u het dan later nog eens.
Ziet u geen blauwe balk rechts onder in beeld? Dan is er op dit moment helaas geen medewerker beschikbaar. Probeert u het dan later nog eens.
Formulier of document digitaal insturen?
Wilt u een formulier of document digitaal naar ons opsturen? Klik dan hier.
Heeft u een klacht?
U kunt via het klachtenformulier uw klacht insturen. Bekijk hier de klachtenprocedure.
Correspondentie
Administratie
Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP)
Postbus 299
3700 AG Zeist
Bestuursbureau
Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP)
Postbus 434
3700 AK Zeist
Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP)
Postbus 299
3700 AG Zeist
Bestuursbureau
Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP)
Postbus 434
3700 AK Zeist
Telefonisch contact?
De Klantenservice is telefonisch bereikbaar via 030 277 56 90 op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.
Ask your question in English
You can use the English contact form to ask your question in English. E-mails in English, Polish and German can only be answered in Dutch. If you like, you can visit the English, Polski or Deutsche webpages, or call Customer Services at (+31) (0)30 277 56 90.