Automatische incasso

Elke maand sturen wij een factuur voor de pensioenpremie. Met een automatische incasso geef je ons toestemming om het bedrag automatisch van je rekening af te schrijven. Steeds meer werkgevers kiezen hiervoor. Want het is makkelijk en je betaalt altijd op tijd.

Voordelen van automatische incasso

  • Makkelijk
  • Altijd op tijd
  • In één keer geregeld

Je geeft één keer toestemming en bent verzekerd van een betaling die altijd op tijd is. Onze incasso gebeurt altijd automatisch op de uiterste betaaldatum. Je zit nergens aan vast.

Hoe regel je je automatische incasso?

Download het machtigingsformulier en onderteken het. Verstuur het daarna via de knop ‘Verstuur digitaal’ in het formulier. Bekijk in de toelichting hoe het versturen werkt.

Liever per e-mail? Print dan het formulier, scan het en stuur het naar: incasso@stippensioen.nl.

Per post mag ook. Stuur het formulier dan naar:

StiPP
Afdeling Incasso
Postbus 299
3700 AG Zeist

Bekijk het machtigingsformulier automatische incasso

Automatische incasso stopzetten?
Je kunt op elk moment stoppen met de automatische incasso. Mail daarvoor naar incasso@stippensioen.nl
Ben je het niet eens met een afschrijving?
Je kunt deze tot 56 dagen na afschrijving laten terugboeken via je bank.
Rekeningnummer wijzigen?
Gebruik je al automatische incasso, maar wil je het rekeningnummer aanpassen? Vraag dan een nieuwe automatische incasso aan met het machtigingsformulier. De incasso op je oude rekeningnummer stopt automatisch.