Als werkgever regel je jouw pensioenzaken snel en makkelijk online via Mijn Pensioenadministratie. Binnenkort log je alleen nog in op Mijn Pensioenadministratie met eHerkenning. Het is belangrijk dat je voor 1 juni 2025 overstapt naar deze nieuwe inlogmethode.
Wat heb je nodig?
Je hebt eHerkenning met betrouwbaarheidsniveau 3 (EH3) nodig. Heb je dit nog niet? Vraag het dan aan bij een erkende leverancier.
Let op: er zijn twee varianten van EH3. Kies niet de versie die alleen bedoeld is voor de Belastingdienst.
Werk je met een administratiekantoor?
Laat jij je gegevens door een administratiekantoor of andere organisatie aanleveren? Zorg dan dat zij gemachtigd zijn in Mijn Pensioenadministratie én dat zij een eigen eHerkenning voor StiPP hebben.
De oude inlogmethode verdwijnt
Nadat wij eHerkenning hebben ingevoerd kun je nog tot 1 juni 2025 inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Daarna kan dat alleen nog met eHerkenning. Regel je eHerkenning en de machtiging voor administratiekantoren dus op tijd.