Facturen

Elke twee weken maken wij de premiefacturen. Je krijgt een factuur nadat jij of je administratiekantoor een PDO-bestand heeft aangeleverd. Met de gegevens uit het PDO-bestand bepalen wij hoeveel premie je betaalt.

Waar staat de factuur?

Facturen staan in Mijn Pensioenadministratie onder ‘Mijn gegevens’ bij ‘Premiefacturen’.

Als er een factuur klaarstaat, krijg je een melding op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Dit e-mailadres kun je aanpassen in Mijn Pensioenadministratie.

Hoe betaal je je factuur?

Je kunt:

  • de factuur handmatig betalen
  • kiezen voor automatische incasso

Wil je een automatische incasso? Vul dan het machtigingsformulier automatische incasso in en mail het naar incasso@stippensioen.nl.

Lees hier meer over automatische incasso

Kun je (tijdelijk) niet betalen?

De betaaltermijn is 14 dagen. De uiterste betaaldatum staat op je factuur.
Lukt het niet om op tijd te betalen? Laat het ons dan meteen weten. Mail naar incasso@stippensioen.nl. Vermeld hierbij je klantnummer en het factuurnummer. We kijken dan samen naar een oplossing.

Laat het zo snel mogelijk weten als je niet kunt betalen.

Gebruik het formulier van de Belastingdienst en stuur het ingevuld en ondertekend naar ons via het contactformulier.

Meld je het niet op tijd? Dan kun je aansprakelijk worden gesteld voor premies die je onderneming niet betaalt.