Mijn StiPP Pensioen

Op Mijn StiPP Pensioen regelt u snel en eenvoudig uw pensioenzaken. U logt in met uw DigiD. Op deze beveiligde pensioenomgeving kunt u bijvoorbeeld:

  • de hoogte van uw pensioenkapitaal bij StiPP bekijken
  • uw digitale post openen, bijvoorbeeld uw pensioenoverzicht
  • een aantal persoonlijke gegevens zelf aanpassen, zoals uw e-mailadres

Direct naar Mijn StiPP Pensioen

Inlogmogelijkheid voor buitenlandse deelnemers

Op het inlogscherm kunt u kiezen tussen inloggen met DigiD of met eIDAS. Als u in Nederland woont en/of beschikt over een DigiD dan kiest u voor de optie 'Inloggen met DigiD'. Heeft u geen DigiD? Dan kunt u misschien wel met uw eigen nationale inlog toegang krijgen tot Mijn StiPP Pensioen. Kies op het inlogscherm voor 'inloggen met eIDAS'. In het vervolgscherm kiest u in het dropdown menu voor 'EU login' en klikt u op verder. Selecteer het land dat uw inlogmiddel heeft uitgegeven. Als u dat land niet kunt kiezen dan is inloggen met het middel uit dat land op dit moment nog niet mogelijk. 

Inlogproblemen

Lukt het niet om in te loggen? Dan is misschien één van de volgende situaties op u van toepassing:

  • Krijgt u een nabestaandenpensioen of bijzonder partnerpensioen van StiPP? Dan heeft u geen toegang tot Mijn StiPP Pensioen.
  • Bent u nieuw bij StiPP? Dan ontvangt u automatisch een uitnodiging als u kunt inloggen. Dit is binnen drie maanden nadat u bent aangemeld door uw werkgever.
  • Heeft u geen DigiD? Dan kunt u die aanvragen via de website digid.nl/aanvragen.

Als het inloggen niet lukt, kijk dan bij de Veelgestelde vragen - Mijn StiPP Pensioen. 

Bent u werkgever?

Log dan in op Mijn Pensioenadministratie