Nieuws

Vanaf 17 mei krijgt uw werknemer meer inzicht in zijn pensioen

Uw werknemer kan vanaf 17 mei 2019 op Mijn StiPP Pensioen een overzicht vinden van de periodes waarin hij bij StiPP pensioen heeft opgebouwd. Dit overzicht gaat terug tot en met de gegevens van 2012. Hiermee willen wij uw werknemer meer inzicht geven in zijn pensioen.

Hoe ziet het overzicht eruit

Uw werknemer kan per periode en werkgever zien op basis van welke gegevens hij pensioen heeft opgebouwd bij StiPP. De gegevens die uw werknemer ziet zijn o.a. pensioengrondslagaanwas, soort regeling (Basis- of Plusregeling) en uren. De gegevens die wij tonen krijgen wij rechtstreeks door van u als werkgever. Wij vragen uw werknemer dan ook om bij vragen met u contact op te nemen.

Voordelen voor u als werkgever

Het geven van overzicht aan uw werknemers heeft ook voor u voordelen. U kunt een nieuwe werknemer bijvoorbeeld vragen om het overzicht aan u te geven. Zo kunt u bepalen of en wanneer u uw nieuwe werknemer in de Plusregeling moet aanmelden. Daarnaast kan uw werknemer u ook sneller informeren als er onjuiste gegevens aan ons worden doorgegeven.

Terug naar nieuwsoverzicht